donderdag 8 december 2011

Dag 8

Vandaag is de opdracht: Foto's van familieleden met een kerstmuts...

8 December 2011.

Nou ik heb dus geen familieleden die ik op dit moment op de foto kan zetten met een kerstmuts op... En denk ook niet dat m'n familie op een kerstmuts zit te wachten... Of misschien ook wel... Bij deze daag ik jullie uit om een foto te maken met een kerstmuts op... Stuur die foto naar mij via de e-mail, sms of whatsapp en ik beloof dat ik ze niet zonder toestemming hier op m'n blog zal zetten... Wie durft??? De leukste inzending krijgt van mij een leuk prijsje... HAHAHA

En misschien koop ik zelf nog wel een kerstmuts en maak ik 2e kerstdag wat foto's... Maar denk dat ik jullie dan moet omkopen met kerstchocolaatjes...???

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zo op je eigen manier vorm geeft aan de uitdaging december daily !
    Ik heb op deze 8 dagen dd ook nog maar 1 foto gebruikt en ieder doet het op haar eigen manier...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm...lekker gevulde chocolade kerstkransen.Misschien ben ik wel om te kopen.
    Maarre...ik heb alleen geen kerstmuts. ;)

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen