zaterdag 10 december 2011

Dag 10

De opdracht van vandaag is overige kerstversiering

10 December 2011

Met kerst koop ik vaak nog een extra kerststuk voor op tafel... In Spijkenisse maakte de bloemist op de Akkerhof altijd erg mooie kerststukken met veel paarse dingen erin... Dus dat paste dan prima bij de rest van de kerstboom... Ik heb inmiddels dan ook een aardige verzameling met paarse dingen voor in een kerststuk... Maar op de een of andere manier begin ik er zelf maar niet aan...

Een aantal jaar geleden ben ik samen met Corrie een workshop wezen volgen bij haar op het werk. We maakten een grote kerstkrans voor op tafel en ik vond het ook nog best leuk om te doen... Maar thuis dus niet mee verder gegaan... Denk dat het toch niet helemaal m'n ding is... En heb ook niet echt groene vingers...

Verder zet ik rond de kersttijd wel veel extra kaarsjes in huis... Vind dat dat altijd wel een kerstsfeertje geeft... Ook komt er vaak nog wel een mooie kleed op de tafel... Goudkleurig of Zilver... En als er mensen komen eten geeft dat ook wel een leuk sfeertje...Ook heb ik nog een witte uil voor bij de kerstboom...

En ik heb nog een paar zelfgemaakte kerstdingen, die ik eens op een workshop van Scrapland heb gemaakt.... Maar weet niet of ik die dit jaar weer neer ga zetten...

Ik denk dat ik van de week nog maar even naar Tuinland ga om te kijken of ze daar nog leuke kerststukken en overige decoraties hebben....

1 opmerking:

  1. Die groene vingers (qua kerststukken dan...) zitten ook niet in je genen hè...
    Gedimt licht en dan allemaal kaarsjes/waxinelichtjes vind ik ook zo gezellig staan.

    Liefs,
    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen