donderdag 22 december 2011

Dag 22 Kerststress???

22 December 2011

Waar ben je druk mee de laatste dagen voor Kerst? Nou dit jaar eigenlijk gewoon niet! Het heeft ook zo z'n voordelen dat ziek thuis zijn. En het helpt natuurlijk ook wel dat ik bij Harriet en Jack ben beide Kerstdagen.
Ik zou heel druk kunnen zijn met de cadeautjes, maar dat had ik begin December al geregeld...

Normaal druk met Kerstkaarten maken en schrijven... Doe ik dit jaar ook niet aan...

Kerstboom optuigen? Ook maar overgeslagen dit jaar...

Kerst 2011 is een hele relaxte kerstvoorbereiding tot nu toe... En dat bevalt me eigenlijk prima...

Vandaag in alle rust maar eens nadenken over m'n party-outfit voor vanavond... Gezellige Kerstborrel in Nieuwleusen met m'n oud-collega's....

1 opmerking:

  1. We lijken toch wel een beetje op elkaar...geen kerstkaarten sturen,geen kerstboom...alleen die kerststress daar heb ik nou wel een beetje last van hoor.Haha.

    Liefs,
    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen