maandag 5 december 2011

Dag 5

Vandaag is de opdracht schrijf een brief aan iemand die je lief is...(Hoef je niet te posten...dus niet allemaal voor de brievenbus gaan liggen hoor ;-) )

5 December 2011

Lieve Harriet, Jack, Opa en Oma...

Deze brief is voor jullie, omdat jullie de 4 personen zijn waar ik het allermeest van hou...

In tijden dat het slecht met me ging, waren jullie er voor me... Altijd en onvoorwaardelijk... Het maakte niet uit wat ik deed... Jullie waren er... In het begin van al het "gedoe"stonden jullie altijd voor me klaar... (En nu nog steeds...)Als ik me slecht voelde mocht ik bij jullie m'n verhaal kwijt... En als ik ziek was bracht Harriet m'n een schaaltje fruit op bed... Dat was ik niet gewend... Positieve aandacht...Jullie gaven me de warmte van een gezin, door jullie is het woord "familie"belangrijk voor me... Ik kon altijd m'n verhaal kwijt... en jullie luisterden of gaven me advies....

Toen ik "echt:"op eigen benen ging staan waren jullie er om m'n huisje voor elkaar te krijgen... Want met 2 armen in het gips ging dat zelf erg moeilijk... Opa was er elke dag... Verven, meubels kopen, meubels in elkaar zetten, je deed het allemaal... Wel zei je erbij: "Misschien wel de laatste x dat ik dit kan doen voor m'n kleindochter, ik word ook ouder". Jack zorgde ervoor dat er een mooi laminaatvloertje in kwam te liggen samen met Wim.... Harriet hielp met verven en oma was er steeds met een boterhammetje of iets anders lekkers te eten... Ik had m'n eigen plekje... Dankzij jullie!!!

Ook in het volgende huis hielp iedereen weer mee... En ook de derde verhuizing naar Zwolle waren jullie er alle 4 weer bij... Opa ook!!! Want je kon het toch niet laten... Je kleindochter moest ook in Zwolle weer een mooi plekje krijgen... Opa bleef gewoon een paar dagen logeren... In een hotel dat eigenlijk bedoeld was voor mezelf, betaald door het werk... Ondanks de operatie die je toen net had gehad was je er bijna elke dag!!!

Nu zit ik hier in m'n huisje in Zwolle prima op m'n plek... Maar in gedachten zijn jullie elke dag bij me...

Maar ben dus supertrots op onze kleine familie!!! Bij alle grote gebeurtenissen in m'n leven kijken jullie van de zijlijn mee... Jullie steunen me als het slecht gaat...en vieren de leuke gebeurtenissen met me mee... Ik hoop dat ik nog lang van jullie mag genieten... en we samen nog veel leuke dingen zullen meemaken...

LOVE YOU!!!

3 opmerkingen:

  1. ik krijg er kippevel van. Wat een mooi Sinterklaaskadootje voor de mensen voor wie deze brief is geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel!!!Ik zit met tranen in mijn ogen.
    Jij bent er toch ook altijd voor ons...
    Je bent een SCHAT!!!

    Liefs,
    Harriët
    XXX

    PS: Nicole...ben ik het helemaal mee eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whow, ik word hier stil van...je bent idd een schat, wilde dat mijn dochter meer op jou leek..

    Liefs Jolande

    BeantwoordenVerwijderen