zaterdag 3 december 2011

Dag 3

Vandaag is de opdracht: Schrijf over de dingen waar je van geniet (in het algemeen)

3 December 2011

Waar geniet ik van? Dat zijn verschillende dingen...

 Als eerste geniet ik natuurlijk van m'n familie... We zijn een kleine familie die voor mij bestaat uit m'n opa en oma en Harriet en Jack (m'n tante en oompje) Ik kan ontzettend genieten van de momenten dat we met z'n allen zijn. Gezellig een weekendje of een dagje weg of bijvoorbeeld heel simpel uit eten in een Pannenkoekenhuis. Afgelopen jaar zijn we met z'n allen naar de Musical Soldaat van Oranje geweest en dat vond ik echt helemaal geweldig!!! De Cd met de liedjes draai ik nu nog regelmatig en zeker als ik lang in de auto zit, zing ik lekker hard mee... Vast heel vals, maar dat hoort dan toch niemand...

Ook hou ik erg van uit eten gaan... Elk jaar ga ik naar Zwolle Culinair samen met Corine... We houden allebei erg van de wat apartere, exclusievere restaurants en Zwolle Culinair is echt geweldig om een beetje sfeer te proeven van de diverse restaurants in de omgeving van Zwolle...  M'n favoriete restaurants in Zwolle zijn op dit moment: Over de Tong, Mizu en Xanders Bazaar... Niet het standaard uit eten met een Biefstukje met patat en een bakje sla... Wat ook af en toe best lekker is...

Een weekendje thuis op de bank kan ik ook super van genieten... Vermaak mezelf altijd prima in het weekend met een boek, een goede film of zo af en toe in m'n scrapkamer... Heerlijk zo'n weekend waarin niets moet en alles kan... Af en toe uitgaan vind ik ook nog steeds erg gezellig, maar hoeft van mij zowieso niet elke week...

Pakketjes bij de post, onverwachts of gewoon iets wat je zelf besteld hebt vind ik ook erg leuk... Elke x weer een verrassing wat het is, en of het inderdaad blijkt te zijn wat je dacht toen je het bestelde... Vandaag weer een bestelling gedaan bij de Esprit Online shop... Dus maandag kom ik hopelijk weer vrolijk thuis...

Genieten van vakanties of weekendjes weg vind ik ook heerlijk... Zou het liefst altijd op vakantie zijn... maar helaas, dat kan niet altijd... Staan ook nog genoeg dingen op m'n to do list... Er komen alleen sneller dingen bij dan dat ik ze af kan strepen... Je moet altijd wensen en dromen blijven hebben vind ik...

Nou ik zal vast een hoop dingen vergeten zijn waar ik van geniet...

Maar als afsluiter van vandaag:

Ik geniet van het leven, en da's het allerbelangrijkste!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten