maandag 12 december 2011

Dag 12 Something red...

12 December 2011

Ik heb echt niks met rood als kerstkleur... Ooit van m'n oma zo'n kerstman met muziek gehad... Maar denk niet dat ik die nog heb... Werd knettergek van die muziekjes... Ook aan kerst sterren in huis doe ik niet... (gaan toch snel dood door gebrek aan water en het ontbreken van groene vingers) Heb ook nog steeds geen kerstmuts op... Had wel chocolaatjes van de kerstman... Nee rood en ik gaan niet samen met de kerst...En de traditionele kleurencombi rood-groen heb ik ook liever niet... Alles moet hier in huis paars zijn!!!

Voor de rest van het jaar vind ik rood een prima kleur...

Weet er weinig over te schrijven eigenlijk,dus dan maar even een opsomming van mijn associatie met rood voor de rest van het jaar...

-Rode Kleding... niks mis mee...
-Rood van Marco Borsato vond ik een leuk liedje...
-Rode wijn, liever een witte of een roseetje op het terras in de zomer...
-Rode lucht... Mooi voor de foto's.... Ooit een hele mooie foto gemaakt in Barcelona bij de Sangrada de Familia
-Rode pasta saus... Lekker, ik hou wel van pasta's...
-Het Esprit logo is rood... Draag ik veel kleding van...
-Heb een paar rode dekbedden...

Nou ik denk dat dit het wel een beetje was voor vandaag...

2 opmerkingen:

  1. Leuke tekst.... moest erg lachen om je rode dekbedden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens.Ik hou ook niet zo van de traditionele kerstkleuren.Geef mij inderdaad ook maar paars.Maar bijv. blauw vind ik mooi voor kerstballen etc.Of gewoon zilver.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen