maandag 26 december 2011

Dag 25+26

De kerstdagen...

Dit jaar was kerst super relaxed... 1e kerstdag gezellig de films gooische vrouwen (mijn kerstcadeautje van Harriet en Jack gekregen)en serendipity gekeken samen met Harriet en Jack. 2 leuke films... Je weet dat het goed afloopt... En daarom kijk je toch...

Ook hebben we alvast de voorbereidingen gedaan voor het buffet van 2e kerstdag... Wat was er een hoop lekker eten zeg... Ook het cadeautjesspel was weer erg leuk... Leuke dingen gekregen... en gelukkig geen rumbonen... want die zaten er 3x in... en het lijkt me echt heel vies... Ook leuk om te zien dat mijn cadeautjes in de smaak vielen. Ik had 2 DVD's gekocht, een boek over de watersnoodramp van 1953 en badschuim...

1 opmerking:

  1. Wij hadden ook geen rumbonen...haha.
    En ook niets van 1 van de 3 door jouw gekochte cadeautjes.Maar Jack en ik hebben wel allebei een ander heel leuk cadeau van je gekregen.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen