zondag 4 december 2011

Dag 4 Zelfportret

Vandaag is de opdracht verwerk een zelfportret in je December Daily

4 December 2011

 Dit ben ik:

Ik ben 1.77 lang... en m'n gewicht weet ik op het moment niet... Want de batterijen van m'n weegschaal zijn al een tijdje leeg... En eigenlijk maak ik me er op het moment ook niet zo druk over... Ik ben wie ik ben... En dat is goed... Wat bepaalde mensen in het verleden ook gezegt hebben... Ik heb besloten dat IK goed ben zoals IK ben... En tegenwoordig zijn er ook mensen die dat zeggen... En da's ook wel eens fijn om te horen...

Verder heb ik blauwe ogen, m'n eigen haarkleur is donkerblond/bruin... Maar meestal ga ik naar de kapper voor een leuk kleurtje... Voor het eerst in jaren ben ik blij met m'n krullen.... Vroeger was het vaak 1 grote pluizige bende... Maar nu gebruik ik Andrelon Perfecte Krul Mousse en zo'n spray en da's echt ideaal....Het werkt echt!!!

Ik gebruik weinig make-up... Alleen mascara en een naturel oogschaduw en soms wat lipgloss... Hou niet van foundations op m'n gezicht... En heb gehoord dat dat ook niet best voor je huid is dat dichtplamuren van je huid... Zo af en toe een beetje camouflagecreme als ik een pukkel heb... Maar gelukkig komt dat niet vaak voor...

M'n kledingstijl is doordeweeks nu vooral rokken en jurken... Dit moet helaas voor m'n werk. En ik hou best wel van een leuk rokje of jurkje maar merk dat wat ik zelf leuk vind vaak te kort is voor het werk... Heb een paar weken geleden zelfs een waarschuwing gekregen over de lengte van m'n rok... Ze konden zo in m'n kruis kijken zeiden ze (Wat trouwens niet zo was...). Zelfs m'n oma vond het belachelijk, want die zei zelfs: Als je er maar een legging of iets onder doet, dan kan het best... Ook draag ik in het weekend graag een spijkerbroek... Gewoon met een leuk shirtje of een warme trui...

Schoenen heb ik ook best veel, van hele hoge hakken tot een paar lekkere nikes... Een paar zwarte laarzen draag ik ook vaak...

Tegenwoordig ook een kleine lingerie tik... Gewoon omdat je jezelf af en toe flink moet verwennen... En staat heel mooi onder de jurkjes en rokken op het werk... Heb ik tenminste nog iets aan die dag wat ik echt mooi vind... En dat hoeft niemand te zien... Is echt puur voor mezelf...

Nou dit ben ik in 2011...

1 opmerking:

  1. Ik dacht:Laat ik 'es even op Jellies blog kijken...word ik gewoon 'verwend' met 4 blogupdates.Wat heb je deze allemaal leuk geschreven.Je bent je beroep mis gelopen...
    En natuurlijk ben je wie je bent.En zo ben je helemaal prima!!!

    Liefs,
    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen