dinsdag 20 december 2011

Dag 20 Wat hoop je dat het nieuwe jaar je gaat brengen?

20 December 2011

Deze vraag is lastig... Ik denk dat je niet teveel vooruit moet kijken (maar ook weer niet teveel achteruit) dingen komen zoals ze komen en gaan zoals ze gaan...

Toch heb ik wel een paar wensen voor 2012...

Als eerste natuurlijk een leuke nieuwe baan, iedereen die mij een beetje kent weet dat dat op het moment gewoon heel erg nodig is... Dus we zoeken vrolijk verder naar die ene WEL leuke baan, ook in 2012... En tot die tijd... We zullen zien wat er gaat gebeuren...

Verder hoop ik dat de mensen die in 2011 belangrijk voor me waren er ook in 2012 weer gewoon bij zijn... Dat iedereen gewoon gezond blijft, niet teveel dieptepunten voor iedereen en dat we samen gewoon weer net zoveel leuke dingen mogen meemaken als in 2011.

2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk ben ik er weer bij... ;)

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kieve Mariëlle, ik hoop heel erg voor je dat 2012 een leuke baan zal brengen waarin ruimte is voor al je talenten! En met leuke collega's en als het effe kan ook andere 'bedrijfskleding'.

    BeantwoordenVerwijderen