woensdag 14 december 2011

Dag 14 Hoe moet kerst er voor jou uitzien?

14 December 2011

Kerst daar hoort eigenlijk gewoon sneeuw bij... Niets mooiers dan een witte kerst hoor!!! Voor de rest is kerst vaak wel een verplicht gedoe... Vaak al maanden van te voren plannen over hoe en wat... Vorig jaar was het een race door het land om overal te komen... Dan heeft het single zijn toch nog voordelen ;-) Bij Kerst horen voor mij eigenlijk ook wel cadeautjes onder de boom... Vind ik altijd zo gezellig staan... En dan in de weken ervoor er stiekem al aan voelen en raden wat het zou kunnen zijn...

Dit jaar race ik op eerste kerstdag richting Spijkenisse en ga daar samen met oom en tante waarschijnlijk lekker DVD'tjes kijken op de bank...  Misschien zelfs wel in pyama ;-) Niets moet, alles kan... Misschien wel helpen met de voorbereiding van een buffet voor 2e Kerstdag maar verder gewoon relaxen met z'n 3-en op de grote nieuwe bank... s'avonds schuiven we dan wat kant en klare kerstdingen in de oven van de Appie...

2e Kerstag komen dan m'n opa en oma  en een stel vrienden langs voor het kerstbuffet, en spelen we het cadeautjes spel...  Dus een heerlijk relaxte kerst dit jaar zonder allerlei heen en weer racen en verplichtingen... Denk dat het een erg gezellige kerst gaat worden dit jaar... In ieder geval geen stress...

2 opmerkingen:

  1. Lieve Mariëlle, deze kerstdagen klinken er goed en relax. Fijn dat je naar Soijkenisse gaat, lekker genieten van jouw familie. Ik wens je alvast heel veel voorpret toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk ook dat het een erg gezellige kerst gaat worden (je durft natuurlijk niet anders op je blog te zetten hè..)maar of het een kerst wordt zonder stress(over de 25e maak ik me niet zo druk ;))...
    Vannacht tot half 3 bezig geweest met recepten,boodschappenlijsten (zou het wel genoeg zijn???),5 euro-cadeautjes etc.
    Maar ach als we de 26e het maar gezellig hebben met z'n zestienen.

    Liefs,
    Harriët
    XXX

    PS:Er wordt op 1e kerstdag niet geraced.Haha.En het wordt veel kant-en-klaar van C1000 dit keer.

    BeantwoordenVerwijderen