donderdag 15 december 2011

Dag 15 Kerst shoppen

15 December 2011

Kerst shoppen... ik ben er dit jaar denk ik vroeg bij want ik heb bijna alles al geregeld... Nou is dat dit jaar ook niet zo veel dus dat scheelt... Begin December al 3 cadeautjes gekocht voor het cadeautjes spel wat we 2e kerstdag gaan doen... Je kan het maar alvast geregeld hebben dacht ik zo!!!

Verder via internet wat kleding besteld, maar dat is eigenlijk niet echt speciaal voor kerst... Ik zie wel wat ik aan doe die dag... Er is in ieder geval een keuze mogelijkheid... Altijd goed!!!

Vandaag m'n haar bij de kapper weer laten verven... Na 4 uur zitten is dat ook nog goedgekomen... 2 x verven voordat de kleur wel mooi was... Dus met kerst zit ook m'n haar nog goed hoop ik...

1 opmerking:

  1. Je bent sneller dan mij.Ik heb nog niet alles hoor.Weet wel wat ik nog wil hebben.Dus dat scheelt.
    Voor 1e kerstdag heb je toch wel een lekker makkelijk kloffie hè???

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen