maandag 12 december 2011

Dag 13 Kerst kriebels...

13 December 2011

Goedemorgen...!!! (Het is nu nog erg vroeg (half 7) maar door de storm van afgelopen nacht ben ik dus al wakker)

Vandaag is de opdracht kerst kriebels/Kerstgevoel...

Normaal gesproken krijg ik altijd een kerstgevoel als op het werk de eerste kerst hits uit de radio knalden... Maar ja, daar kwam dit jaar helaas niks van.... Dus had ik ergens in november al de Foute Kerst CD van Q-music aanstaan... Vond het zelf ook wel een beetje vroeg... HAHAHA!!!

Verder krijg ik nog steeds kerst kriebels  als ik in Rotterdam over de verlichte Coolsingel loop... Nergens anders vind ik de kerstverlichting zo mooi als daar... En er zullen vast een hoop andere steden zijn die misschien nog wel mooier zijn... Maar voor mij blijft dit toch altijd op 1 staan...

Bij kerst hoort voor mij eigenlijk ook gewoon sneeuw... Op de een of andere manier ziet de wereld er met kerst toch mooier uit als er sneeuw ligt... Dan vergeet je toch even alle problemen in de wereld... Gelukkig hebben we de afgelopen 2 jaar al een witte kerst gehad... Ik denk niet dat het dit jaar ook zo zal zijn... Maar je weet het nooit...

Dit jaar is mijn kerstgevoel helaas iets minder dan de andere jaren... Maar denk dat het nog wel goed komt tegen de tijd dat het echt kerst is... En een beetje sneeuw zal ook wel helpen...

2 opmerkingen:

  1. Rotterdam is en blijft 'onze' stad hè.Ook al kom ik er niet vaak.
    Maarre...ik weet zeker dat dat kerstgevoel wel komt hoor...we tuigen je de 25e gewoon als kerstvrouw op.Of als rendier.Of als kerstboom.Geintje!

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor om je kerstkriebels te lezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen