woensdag 7 december 2011

dag 7

Vandaag gaat de opdracht over het schrijven van Kerstkaarten...

7 December 2011.

Elk jaar hik ik er weer tegenaan. Het maken en versturen van kerstkaarten. Op zich vind ik de traditie best leuk... Een kaartje sturen naar iedereen die je kent om ze een fijne kerst te wensen en een gelukkig nieuwjaar. De afgelopen jaren maakte ik meestal al m'n kaarten zelf... En begon dus ook vaak al in de zomer met de kerstkaarten...

Afgelopen jaar besloten dat ik dat niet meer doe... Ik had een paar zelfgemaakte kerstkaarten en de rest maar gewoon niet... Vaak krijg je toch kaarten van mensen die je al jaren niet meer hebt gesproken... En ja, wat zegt zo'n kaartje dan nog???

Dit jaar heb ik besloten om helemaal geen kaarten te versturen... M'n hoofd staat er ff niet naar...Tip van Harriet: Als je niemand iets stuurt kun je ook geen onderscheid maken...

Bij deze wens ik iedereen een hele fijne kerst samen met familie en/of vrienden. Ook voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar... Dat al jullie dromen in 2012 maar mogen uitkomen!!!

1 opmerking:

  1. Ik ben blij dat je mijn tip ter harte neemt....hihi.
    Ben het helemaal met je eens hoor.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen