zaterdag 17 december 2011

Dag 17 Kerstdiner

17 December 2011

Dit jaar een heerlijk relaxte kerst hier... Voor mij van te voren geen stress over wat het Kerstdiner gaat zijn dit jaar... Geen lijstjes, kookboeken en boodschappen stress, want vaak dat wat je in gedachte had, was dan weer uitverkocht...En na 3 Albert Heijns afgestruint te hebben moet je je plannen weer aanpassen...Dat gaat Harriet dit jaar doen... Hoor al verhalen dat ze tot half 3 s'nachts er mee bezig is geweest... Ik ga lekker 2 Kerstdagen daar naar toe... Eerste Kerstdag staat dus het C1000 kant en klaar menu op het programma... Ben benieuwd welke dingen daar door Harriet van uitgekozen zijn...In de oven schuiven en klaar!!! En 2e Kerstdag dus een buffet met 16 gezellige mensen... Ook benieuwd wat dat gaat worden... En waarschijnlijk mag ik daar dus eerste kerstdag aan mee helpen... Geloof dat de uitnodigingen bijna klaar zijn... Zou het menu er ook op staan of is dat een verassing???

Later zal ik dit stukje nog aanvullen met wat we uiteindelijk hebben gegeten... Lijkt me nl. best leuk om later terug te kijken hoe het Kerstdiner er anno 2011 uit zag...

Dus word nog vervolgd...

1 opmerking:

  1. Stel je nou niet al te veel voor van het kerstbuffet...dan valt het zo tegen...

    De uitnodigingen zijn inderdaad klaar.Heb die van jou hier liggen maar ben bang dat deze dan niet meer op tijd bij je is.De tijd gaat voor jou niet op (je komt al een dag eerder)en de cadeautjes voor het spel heb je ook al dus veel nieuws zal er niet in staan.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen