woensdag 21 december 2011

Dag 21 Kerstfilms

21 December 2011

Ik heb m'n eerste Kerstfilm al weer gezien dit jaar: A Princess for Christmas. Dit is een leuke feel good movie, je weet eigenlijk al van te voren hoe het afloopt maar dat maakt helemaal niet uit...

Voor de rest nog geen idee welke films het gaan worden dit jaar...

Traditioneel is wel de Sound of Music... Maar die heb ik al zo vaak gezien...

Misschien Home Alone deel 1 t/m zoveel nog... maar ja ook al gezien...

Mij lijkt New year's Eve een erg leuke film... maar die draait nu in de bioscoop... weet niet of er nog iemand mee wil???

Ik zie het wel... Als er iemand nog leuke suggesties heeft hoor ik het natuurlijk ook graag...

2 opmerkingen:

  1. Welke film gaan we 1e kerstdag dan kijken???
    Wat voor een soort film is New Year's Eve?Denk alleen niet dat we tijd hebben met kerst...

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is de film "...nanny...". Of de opname gelukt is?

    Opa.

    BeantwoordenVerwijderen