maandag 17 december 2012

atc swap

laatst hadden we op het forum een atc swap... (artist trading card) en daar had ik al een aantal atc kaartjes voor gemaakt... heb ik er zelf ook 1  van gehouden...en heb er nog 2 om te ruilen... zie foto vandaag even zin om iets te maken... maar geen inspiratie voor de december daily dus toen maar lekker zitten kliederen met distress inkt en mn stempels die ik van de sint kreeg (thanks schat!!!) en daar lagen opeens 9 atc kaartjes... nu nog mensen zoeken die willen ruilen...



2 opmerkingen:

  1. o wat een leuke serie atc kaartjes.
    Wat voor stempel heb je bij die sterren gebruikt??
    die vind ik gaaf!!!!

    gr femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed bezig zeg!
    Ik doe niet echt aan ATC's
    maar ik ben wel volger van je geworden.

    BeantwoordenVerwijderen