zaterdag 12 november 2011

Cadeautje op de mat...

De laatste tijd zit ik niet super in m'n vel... En vanmorgen lag er een envelop op de mat met daarin dit cadeautje van m'n lieve tante-tje... Daar word je dan wel weer vrolijk van...

Het is de limited edition Distress inkt set Winter 2011 van Tim Holtz... Echt helemaal leuk... Te verkrijgen bij Doe@Ding online http://www.doeadingonline.nl/index.php?page=shop.browse&category_id=214&option=com_virtuemart&Itemid=26of in de winkel in Spijkenisse

Laatst kreeg ik ook al de herfst set als cadeautje... http://www.doeadingonline.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_new&product_id=4567&category_id=31&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26Wat bof ik toch met zo'n lieve tante... En tevens ook een superlieve vriendin

Daarom vandaag ff Harriet in het zonnetje zetten:

Lieve Jetje

Thanks dat je er altijd voor me bent... En ondanks dat we elkaar nu minder vaak zien dan toen ik nog in Spijkenisse woonde, weet dat ik ontzettend veel van je hou... Je bent en blijft m'n allerliefste tante-tje en tevens ook een van m'n beste vriendinnetjes... LOVE YOU!!!
xxx
Marielle

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeau... fijn zo'n geweldige tante!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een lieverd!!!Je weet me wel te ontroeren met je woorden hè...
    Love you too!!!

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen